vineri, 12 octombrie 2007

Trust me

Asa...si?Am ajuns si aici si parca n-am facut nimic,prea mult bun simt,prea liniste,prea diplomat...Nu-mi vine nimic in minte interesant...parca am dat delete.Oare cum ar fii daca maine nu as mai avea nici o amintire din trecut?As fii mai indrazneatza?Mai naiva?....oare cum o fii sa ma nasc din nou la 22 de ani si sa-i descopar pe toti cu inocenta unui bebelus...as vedea rautatea si ranchiuna din inimile voaste?As putea sa mai gasesc vreun strop de dragoste uitat pe undeva?M-ati primi?M-ati ignora?Nu va uitati la voi si la asteptarile voastre?Plini de invidie,plini de ciuda,plini de ura scormonitzi dupa samburele nedreptatii,loviti si cutremurati un adevar.Avem nevoie de liniste si de sinceritate,avem nevoie sa ne spunem ce nu ne-am spus ... am timp sa stau cu tine, sa te cunosc, sa te vad, sa-ti fiu alaturi...te poti baza pe mine.