luni, 5 noiembrie 2007

Chiar nu meritati

Nu pot sa zic verde in fata....sunt persoana care zice....dar zice pe ocolite...nu-mi place sa ma cert...urasc sa ma tiganesc....dar multa lume ma provoaca...imi place sa cred ca am "coloana dreapta" si nu ma vezi ca pe una care profita .Dar zilele astea imi vine in minte un citat "Cand o sa ma trezesc,pe multi am sa popesc si eu"...Pentru moment raman unde sunt,nu am avut niciodata de pierdut cu atitudinea asta dar cel mai rau ca nu am avut nimik de castigat, nici respectul ala pe care il merit...Doamne ce m-am saturat de oameni tare-n clanta,de gura sparta....ma multumesc ca in spatele lor se ascunde multa frustrare,mitocanie si cel mai presus prostie....multa prostie.Dar ma gandesc ca o sa vina si linistea aia de care am nevoie,cand o sa preiau controlul si nu o sa mai fie nimic de regretat...doar ca mi-ati tocat niste nervi si...chiar nu meritati.

Niciun comentariu: