joi, 31 ianuarie 2008

Nu-i da omului cat poate duce


Si eram asa pesimista...si imi faceam atatea ganduri, eram asa suparata si vroiam liniste.Anul asta e un an de finalizari...mai intai facultatea, apoi vreau sa finalizez cu toata epoca asta de amintiri si nereusite(cred ca sentimentale sau poate astea sunt doar in capul meu).Se poate...trebuie sa vrei si trebuie sa se intample...sa fie o minune.Da da ...am zis ca nu o sa mai visez la cai verzi pe pereti dar nu se poate...am nevoie de minuni in viata mea.In rest cam tot ce mi-am propus s-a realizat...sa-mi dea Domnul oameni normali la cap pe langa mine si ma descurc eu...ca pana acum am putut, am facut fata la toate pana la omu' nebun si prost...de aici am tras...si e adevarata vorba asta...nu-i da omului cat poate duce....pentru ca DUCE

Niciun comentariu: