vineri, 1 februarie 2008

S-a facut soare afara

Frig....spun cu mana pe inima ca eu pana acum nu-mi aduc aminte sa fii trait o iarna atat de geroasa.Poate ca au mai fost dar nu asa de geroase, zapada a tinut mult, a nins mult...si am avut de alergat mult....in fiecare zii.Am simtit intens iarna asta chiar daca am foast de 2 ori pe partie.Multa lume e innebunita dupa munte,partie,zapada,ski....iar eu care sunt de la munte sunt innebunita dupa mare.Vara, la mare , in apa....Balaceala la maxim,innotat ca pestele si balacit ca ratzushca...Oho ce vremuri...Trenul pleaca noaptea...ajungi a doua zii "chelacait" de somn si plictisit de intarziere.Cauti un loc,curte,camping unde sa pui cortul...pana il pui pana te linistesti...se face seara...s-a dus prima zii...au mai ramas 4.Reusesti sa faci baie in mare, apa e calda...zilele sunt la indigo...noaptea e racoare dar e bine.Nu apuci sa te obisnuiesti cu sentimentul ca esti din nou acasa...iar la munca,iar la sefi....iar la oameni nemultumiti.Vai ce vis frumos in mijlocul iernii.Ce amintiri calde....
Azi e 1 Februarie.Calendaristic mai e doar o luna de iarna.Necalendaristic mai sunt multe...Pana la vara si la urmatorul concediu abia astept sa se faca soare....

Niciun comentariu: