vineri, 1 august 2008

Un nou sfarsit

In ultima vreme nu am mai inceput nimik....Asadar si prin urmare stagnez in cel mai crunt mod posibil...nu sunt pe drumul cel bun imi zic din ce in ce mai des dar nici cu schimbari radicale nu merge iar cu incetinitorul nu fac decat sa se agraveze.Sunt suparata, imi fac tot felul de ganduri...starea mea de spirit nu e sus.Eu care vara radiam, pluteam, eram undeva sus sus sus...acum nu mai stiu unde sunt si cred ca asta e problema, nu mai stiu sa ma identific in timp si-n spatiu, nu mai am cui sa-i spun si sa ma si inteleaga...mama e acasa, prietenul e insensibil si vede in ce mi se intampla doar toane ca de altfel dragostea pe care spune ca mi-o poarta nu e decat o obisnuinta de a deschide gura in acelasi fel si de a culege roadele.Unii se chinuie mai mult decat altii si altii nu-i inteleg pe unii.
Inchei cu o fraza care ma cam roade in ultima vreme: Cand m-a vrut nu l-am vrut si cand il vreau nu ma vrea!

Niciun comentariu: