duminică, 19 iulie 2009

Bobocei

Un alt sentiment pe care am tot vrut sa-l impartasesc pe blog. E acel sentiment de proaspat absolvent de liceu, care merge cu parintii la facultate sa se inscrie. E minunat sentimentul, l-am trait si eu, m-a marcat si primul gand cand i-am vazut zilele astea este ca sunt foarte dragalasi.Chiar mi-au dat p stare de bine. Putine sunt momentele in care pe fata unui om se vede fericirea si emotia si cu siguranta inscrierea la facultate este unul dintre ele. Si ma bucur mult ca Spiru se duce in jos, acolo nu cred ca merg parintii cu absolventii la inscriere, ca acolo te primesc oricum esti si te scot la fel.E o facultate depersonalizata si cum ziceam intr-un proiect de-al meu, persoanele care merg la Spiru au stima de sine foarte scazuta sau vor doar o diploma. Cu Spiru nu prea ai ce sa demonstrezi. De-asta e tara unde e si invatamantul de "rahao" pentru ca " 1 din 3 absolventi e de la Spiru Haret". Dar cine sunt eu sa-mi dau cu parerea, mai bine ii las pe altii, mai destepti.Cam atat

Niciun comentariu: