miercuri, 26 ianuarie 2011

Ianuarie 2011

In acest blog e multa suferinta...mereu a fost...mereu va fi
Postarile far' de suferinta sunt tare seci...foarte seci
Ce imi trece prin cap in momentele de furie si de frustrare e tare profund...e materie cenusie pura...lava proaspata de simtaminte.

Sunt SINGURA....Mereu am fost...

Nu am nimic, nu am prieteni, nu am viata

Am o familie care ma iubeste si pe care o iubesc...in rest...m-am complacut in dolce far niente...

Sunt o persoana slaba psihic, constant dominata si mereu trista...mi-am facut-o cu mana mea. M-am inconjurat si m-am acoperit cu mediocritate...o sa mor in mediocritate...nu o sa reusesc sa fac nimic niciodata...sunt un nimeni....

Te rog sa ma descoperi asa cum sunt...eu...me...te rog sa descoperi vulcanul din mine...

Te rog sa nu ma parasesti...credinta.

Niciun comentariu: