vineri, 13 martie 2009

E liniste

E atat de liniste incat imi pot auzi gandurile si pot deveni profunda....e liniste si am strabatut o cale lunga sa ajung la ea, e liniste in viata mea. E atat de liniste incat imi pot auzi bataile inimii, e atat de liniste incat pot sa inteleg tradarea unor "prieteni", e liniste incat pot vedea imaginea mea in ochii tai.E liniste si e o tacere asurzitoare.E liniste si apele sunt temator de calme.E liniste cu tot ajutorul pe care mi l-ai dat, am crezut ca esti omul care poate alina durerea, am crezut ca esti exceptia care te abate de la regula, am crezut ca esti acel ceva misterios care trece peste orice aspecte.E liniste in ceea ce ma priveste.Esti liniste si esti furtuna, esti linistea care-mi facea universul sa tremure.Ai disparut la fel de repede cum ai aparut.Esti doar aparente si esti IGNORANT.

Un comentariu:

George spunea...

Iesi din cimitirul tau de amintiri!!!...scuze daca deranjez