duminică, 8 martie 2009

Te-am vazut

Cui ii e dat sa se intalneasca cu oameni pe care nu-i cunoaste dar i-a vazut intr-o poza si se intersecteaza pe strada?Este a doua oara cand mi se intampla asa ceva.Ca socioloaga ce ma simt, pot spune ca este practic o sansa la n-shpe mii sa te intalnesti cu cineva pe care nu cunosti, nu stii ca se afla in zona sau chiar in oras.
Prima oara s-a intamplat cu cineva cu care vorbeam pe net de foarte multi ani, care era din Cluj, eu din alt oras si studiam in Brasov. Si venit intr-o zi de vacanta in Brasov sa rezolv anumite lucruri si asteptand sa pot sa trec strada (printr-un loc nepermis cum fac toti studenti in fata T-urilor din Bv) vad intr-o masina un zapacit care intreaba pe unde tre sa o ia si il fluiera pe unul din taxi sa-i zica, ni s-au intersectat privirile si ne cunosteam de undeva.Bineinteles ca era prietenul cu care vorbisem atatia ani pe net si cu care ma intelegeam bine dar niciunul nu stia ce face celalalt, chiar nu stiam ce masina are pe unde se plimba.Cu timpul am devenit buni amici ne-am intalnit pe bune si vorbim des si suntem "frate" si "sora"
Acelasi lucru mi se intampla azi, dau nas in nas cu cineva pe care nu cunosc am vorbit de cateva ori pe net, care m-a ajutat si iar mi s-a parut ca il stiu de undeva, a fost tot un schimb de priviri si un gand cu "Ahaaa il stiu de undeva".
Nu stiu ce urmeaza, probabil ca o sa-mi largesc cercul de "frati" dar e ciudat ce se intampla.
Poate chiar ca lumea e mica si asa a fost sa fie( ca un lucru inceput pe net sa ajunga la ceva fain in realitate fara sa-ti faci prea multe planuri)
PS Ca sociolog trebuie sa aduc si cateva lamuriri sa intelegi de ce mi se pare asa strange sa dau nas in nas cu necunoscuti "cunoscuti"
-Nu am multe persoane necunoscute cu care intru pe net in dicutii
-Persoanele cu care am vb pe net nu am discutat lucruri legate de locurile pe care le frecventeaza
-Nu stiu uneori nici macar cum ii cheama cine sunt, discutiile sunt filosofii

PS 2 Pentru cei cu care vorbesc pe net si nu ma cunosc, take care u can never know:)

Niciun comentariu: