luni, 10 decembrie 2007

Simteam nevoia sa scriu

Am avut zilele astea niste ganduri care vroiam sa le impartasesc pe blog, nu am putut sa le notez pe moment si in mare le-am uitat.E o lume plina de frustrati, de ciuda, de furie....e o lume plina de invidie.In general.....nu ca m-ar invidia cineva pe mine,pur si simplu invidie oarba....si eu la randul meu sunt orbita uneori de furie, ciuda, invidie frustrare...sunt sentimente de moment care imi trec si despre care imi e rushine dupa aia ca le-am trait...simtit. Sunt pure ganduri... de moment...dar sunt persoane care numai pentru si prin aceste sentimente traiesc...nu le spun nu le gandesc...pur si simplu le aplica, e prea crud si prea greu sa faci fata la asemenea lucruri.Am impresia ca nu mai vad, sunt orbiti si nici nu vor sa vada ...Pana la urma ce mai conteaza...ca unii nu pot, altii nu vor si pentru altii e o placere sa te calce in picioare...e important ca toti ne numim oameni si ca toti suntem plamaditi din acelasi aluat. Prea mari diferente intr-un spatiu asa de mic si prea multe frusrtrari pe cm patrat. Avem nevoie de catviva cm patrati liberi de frustrari, ciuda si invidie...pana la urma ce tot cautam de suntem in continua competitie?cautam bani?cautam putere?cautam fericire?Alergam in disperare dupa ele si nu le gasim?Ce banala sunt...

Niciun comentariu: