vineri, 14 decembrie 2007

YepYepYep


Ce sa zic..uite ca scriu iar pe blog si-mi place...nu zic la toata lumea...zic numai la cine citeste...si cum nu citeste nimeni...pentru ca sunt multe alte bloguri mai interesante de citit...imi pastez o marja mare de intimitate.Sunt happy ca se apropie Sarbatorile de iarna...si o sa fiu alaturi de ai mei parintii alaturi de care nu am petrecut foarte mult timp anul asta.A fost cel mai busy an al meu...s-au intamplat multe....chiar prea multe si mi-as fi dorit ca acel eveniment nefericit sa nu se fii intamplat...Nu trebuia sa dispara dintre noi,el facea admosfera,cu el erau sarbatorile,cu el petreceam...miss u.Am si momente frumoase...cu nunta lu "Gagica" mea cu faptul ca de 2 zile sunt matushica si am un nepotzel sanatos.Cu faptul ca mai astept o nepotzica,se mareste familia si am avut si vesti bune...cam asta e viata...Iar legat de mine personal...eu zic ca am cam invatat niste lectii importante de viata anul asta...am invatat sa stiu ce vreau si sa nu mai visez la cai verzi pe pereti,am invatat sa nu ma mai las prada numai sentimentelor si sa gandesc rational...cele mai bune decizii le-am luat repede si nu tot ce am analizat mi-a iesit bine.
Astept un an cu schimbari...vreau sa ma maturizez mai mult si vreau sa imi demonstrez mine ca pot face ceva fain...ceva super fain...care sa merite tot efortul si pentru care sa fiu apreciata.E un an 2008 cu finalizari si cu noi inceputuri.Pentru moment astept sa finalizez acest an cu ceea ce mi-am propus...sa fie intr-un ceas bun.

Un comentariu:

Ana-Claudia spunea...

ehehe, cum nu citeste nimeni????
pooop u