joi, 20 decembrie 2007

Zilele sunt numarate

Am ajuns la sfarsitul anului la concluzia ca au trecut 360 de zile si ca mai sunt 5 din el sau alte exemple de acest gen,deci pana la urma la toti ne sunt zilele numarate....in ani se masoara viata noastra.Eu cred ca viata ar trebui sa se masoare in intensitate,cat de mult a iubit...a ajuns la 5 ani de iubire la 1 an de ura, are 2 ani de prietenie,inca vreo 10 de inocenta toate traite la maxim.Iar cand vom ajungem la sarsitul anilor de putere ...sa putem sa numaram anii nostrii in zambete,lacrimi,pasiune,surpriza,teama,incredere.Sau mai bine sa ne masuram viata in minutele pe care le-am petrecut facand un lucru.Eu cred ca la varsta mea am petrecut prea mult timp stand pe scaun ar fii cazut sa mai stau si in picioare,am petrecut prea mult timp urand persoane,ar fii cazu sa mai si iubesc.Viata noastra sa fie traita in compensatie...am stat prea mult timp toata viata sa inchei la sireturi de acum o sa imi cumpar pantofi cu arici.
Suntem atat de diferiti ca persoane ca nu putem sa ne mai numaram toti viata in ani...fiecare sa-si masoare viata in ce vrea el,in ceva mai profund decat timpul sau ceva mai banal ca zilele.Sa ne traim pasiunile.Ce zici?

Niciun comentariu: