vineri, 23 mai 2008

Da asa e

...sunt multe decizii de luat...sunt multe lucruri de aflat de trait de iubit de cunoscut....si?Daca nu stim sa ne oprim si ne bucuram prea mult de placerile efemere?Daca limitele noastre nu cunosc frontiere?Unde ajung daca nu ma opresc la timp?
Unde ajung daca limitele ma provoaca si-mi ofera mai multe optiuni decat am nevoie?Si daca nu am ales bine?Daca limitele mele puteau mai mult?De ce sa-mi demonstrez ca nu am limite cand de fapt sunt mult prea limitata in timp si-n spatiu...sunt aici si nu mai pot fi decat acolo si intr-un singur moment...Lumea se pregateste si ne provoaca mereu sa nu avem limite, sa nu avem nici o limita, sa nu avem...si ne ofera mult prea multe optiuni...sunt aici, vorbesc cu cel de langa mine ...dar vorbesc si cu cel de dincolo de Pamant....comunicarea nu are limite.Acum esti in Romania ...in UE....in Europa ...spatiul nu mai are limite...sunt peste tot....gandurile mele nu mai au limite....dar corpul meu e limitat.Ratiunea mea este departe iar fizic nu sunt nici macar la inceput.

Niciun comentariu: