vineri, 23 mai 2008

Ploua

Nu mai e frig....a trecut iarna...sa stii ca am reusit sa te calc in picioare toata iarna, sa te uit.E adevarat si tu ai facut la fel.Oare mai stii cine sunt?Ciudat...suntem doi straini...mereu am fost asa si nu am vrut sa cred asta, ba chiar am crezut cu tarie ca eu cunosc ceva din tine.M-am inselat...Printre putinele feelinguri care m-au tradat de tot...chiar nu stiu cine esti, nu te cunosc, nu te cunosc , nu te cunosc....si nici nu mai vreau sa te cunosc....Probabil ca ai fost cel mai rau lucru care se putea intampla...Bine ca nu s-a itamplat si gata.
EEEE....nu chiar asa...se poate si e adevarat ca optiunile nu au fost nici ele perfecte...dar acum nu mai vreau sa ma gandesc la cum era.Prototipul meu de bine s-a transformat in prototipul meu de "mai bine nu"... sincer e o senzatie noua....chiar nu mai ninge...acum ploua....

Niciun comentariu: