vineri, 23 mai 2008

Licenta Licenta Licenta

Uite un subiect de care ar trebui sa vorbesc pentru ca implica multe lucruri si chiar pot spune ca e un moment de cotitura intr-o viata de om.Se ajunge tot la decizii...si la ouch n-a fost cea mai buna alegere...dar.....
Am 4 ani de cand ma lupt cu o facultate.Si ea s-a luptat cu mine recunosc....mi-a dat multe mustrari de constiinta...de ce nu m-am dus mai mult pe la cursuri...de ce nu am incercat sa merg la seminarul X, chiar e o materie care mi-a placut foarte mult.Sunt lucruri pe care nu le-am facut si mi-as fi dorit sa le fi putut face mai bine.Viata de student care ma amenintau toti ca e cea mai frumoasa am cam stirbit-o cu ambitii mai mult sau mai putin prostesti...sa lucrez, sa am bani sa fiu independenta....independenta creaza alte dependente....mai ales dependenta de bani.Un om independent trebuie sa aiba bani ca sa nu depinda de nimeni.Asadar licenta este momentul de cotitura unde imi demonstrez mie ca pot sa fac si am cu ce sa fac, ca iese ceva bun si ca stiu ca e bun, ca e un bun al meu....Asadar sunt atatea de multe de spus...dar as vrea sa scriu impresii legate de licenta dupa ce o termin...ca sa fiu sigura ca vorbesc in cunostinta de cauza.

Un comentariu:

Ana-Claudia spunea...

eh, cu licenta asta e ca si cu lampa lui aladin :P
numa' ca nu iese niciun duh:))